Zimowe menu w lokalu

20 stycznia 2017

 

Chciałbyś dopasować się do coraz większych wymagań klientów? Dobrym pomysłem może być wprowadzenie zimowych akcentów. Jednym z najbardziej popularnych rozwiązań jest zastosowanie zimowego menu. Tego typu działanie to nie tylko akcja marketingowa, która może przynieść zainteresowanie ze strony nowych klientów, ale także urozmaicenie dotychczasowej oferty, aby nieustannie zaskakiwać stałych bywalców lokalu.

 

Zarówno w restauracji, kawiarni, jak i innych lokalach gastronomicznych, zimowe menu pozwoli Klientom na zamawianie posiłków dostosowanych do warunków panujących na zewnątrz. Doskonałym rozwiązaniem jest wprowadzenie do oferty rozgrzewających napojów - warto nadać im nową nazwę, nawet jeśli są to identyczne lub delikatnie zmienione produkty od standardowych. Stwarza to wrażenie wyjątkowości i pozwala Twojemu gościowi poczuć się bardziej wyjątkowo.

 

Warto zadbać, aby zimowe menu było odpowiednio opracowane graficznie. Świąteczne lub zimowe akcenty na karcie wzmocnią wrażenie gości, że oferta jest przygotowana specjalnie na ten okres, a zarazem istnieje większe prawdopodobieństwo, że została przygotowana solidnie i pieczołowicie. Dobrym pomysłem jest zawarcie informacji, w której powiadomisz klienta o terminie, w którym zimowe menu będzie obowiązywać.

 

Oprócz wprowadzenia zimowej karty dań, masz również inne możliwości w związku z sezonowością w gastronomii. Świetnym pomysłem jest zastosowanie zimowych dekoracji we wnętrzu lokalu. Możesz także wykorzystać to w promocji swojego lokalu, odświeżając graficznie swoją stronę internetową czy profile na portalach społecznościowych. To, jak wykorzystasz nadarzające się okazje, zależy tylko od Twojej kreatywności i zapału do pracy!

Zimowe menu w lokaluZimowe menu w lokaluZimowe menu w lokalu